loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار جنگ تحمیلی، دفاع در برابر تجاوز

1 حلقه CD

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

کتاب های عکس جنگ تحمیلی (دفاع در برابر تجاوز) که با نام THE IMPOSED WAR نیز شناخته می شوند. مجموعه ای غنی و گران سنگ از تصاویر قهرمانانه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است که در سال های دهه 60 و همزمان با ایام جنگ منتشر شد.
از آنجا که 6 جلد اول این مجموعه مدتهاست برای استفاده علاقه مندان نایاب شده است و نظر به اهمیت این اسناد تصویری و در پاسخ به نیاز مخاطبان، معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اقدام به بازتولید این مجموعه کتاب ها در قالب نرم افزاری تصویری نموده است که هم اکنون پیش روی شماست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ایرج داوری

با سلام وارادت
عکس روی جلد ششمین آلبوم جنگ تحملی دفاع در برابر تجاوز از بنده (ایرج داوری)ودر سال 66 پس از عملیات والفجر 10 ودر منطقه ی عمومی قبل از سد دربند یخان عراق و توسط جناب سعید صادق که آن موقع خبر نگار صفحه ی جنگ روزنامه ی جمهوری اسلامی بودند گرفته شده است آیا آلبوم فوق برای فروش موجود می باشد؟

13 اسفند 1392

بله