loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند قانا

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11497 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
2,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

18 آوریل یا 29 فروردین ماه، مصادف با سالروز کشتار مردم در سال 1996 در کمپ نیروهای سازمان ملل در روستای قانا، در جنوب لبنان است. مردم این کشور در اثر حملات رژیم صهیونیستی به این کشور به این کمپ پناه آورده بودند، اما پس از آن رژیم صهیونیستی این کمپ را هدف قرار داد و 106 نفر از مردم که به این کمپ پناه آورده بودند در اثر این حمله کشته شدند.

این مستند 2 ساعت پیش از حمله تا 15 دقیقه پیش از حمله را گزارش می کند و نشان می دهد این کشتار در اثر شلیک توپخانه روی داده است.

کارگردان در این مستند پس از 8 سال به سراغ این افراد رفته تا ببیند کجا هستند، چه کسانی زنده اند و چه می کنند.

این مستند تا کنون در تمام جشنواره های ایرانی برنده جایزه شده است و در چند جشنواره خارجی نیز موفق به کسب جوایزی شده و اخیرا از شبکه المیادان لبنان پخش شده است.

اهمیت دیگر این مستند در این است که گزارش 2 ساعت قبل از حمله تا زمان رخ داد آن ، ثابت می کند، رژیم صهیونیستی با نقشه قبلی این حمله را انجام داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی