loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مجموعه چند رسانه ای ویژه ی آغاز زندگی مشترک (10): بهداشت روابط جنسی همسران

لوح فشرده «سلامت جنسی» و لوح فشرده «مدیریت روابط جنسی» به ضمیمه کتاب «بهداشت روابط جنسی همسران»

مجموعه حاضر، شامل سه اثر می باشد:
* کتاب بهداشت روابط جنسی همسران: رابطه جنسی رضایت بخش در دل همسران لطافتی ایجاد می کند که بواسطه آن می توانند بدون هیچ مقاومتی به حرف های یکدیگر گوش کرده و بیشتر و بهتر یکدیگر را درک کنند. کتاب حاضر، در این زمینه کمک خوبی برای شما می تواند باشد.
* لوح فشرده سلامت جنسی: از مهم ترین نمودهای اختلالات جنسی، بی میلی همسران در روابط جنسی است که بر کیفیت رابطه آنها تاثیرگذار است. از شایع ترین دلایل بی میلی جنسی می توان دردناک یا آسیب زا اشاره کرد. لوح فشرده حاضر، سخنرانی صوتی جناب حسین شاره در این باره می باشد.
* لوح فشرده مدیریت روابط جنسی: کیفیت رابطه جنسی همسران، تحت تاثیر عوامل گوناگون قرار دارد که وضعیت بدنی زوج، تداعی ها و طرح واره ها بخشی از آنهاست. آگاهی همسران درباره این موضوعات، رابطه جنسی رضایت بخش را به ارمغان می آورد. لوح فشرده حاضر، سخنرانی تصویری جناب محمدرضا سرگلزایی در این باره می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط