loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند علوم و اسلام 3: قدرت شک

Science and Islam 3

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12207 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
3,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

جیم الخلیلی یک فیزیکدان است که داستان جهش بزرگ علمی را که در فاصله قرن های هشتم تا چهاردهم در جهان اسلام رخ داد، روایت می کند.
الخلیلی مانند یک کارآگاه، در پی یافتن شواهدی است که نشان می دهد چگونه انقلاب علمی به وقوع پیوسته در فاصله قرن های 16 تا 17 در ارویا، ریشه در قرن وسطی و در دنیای اسلام دارد. او در سرتاسر ایران، سوریه و مصر سفر می کند تا پیشرفت های گسترده صورت گرفته در حوزه نجوم و توسط دانشمندان اسلامی را مطالعه کند. پیشرفت هایی که از راه تفکر دقیق صورت گرفته و این تفکر دقیق نیز خود برآمده از اندازه گیری های با دقت و ریاضیات منسجم است.
او سپس به ایتالیا سفر می کند تا ببیند که چگونه ایده های اسلامی به غرب سرایت کرده و در نهایت به شکل گیری تحقیقات منجم بزرگ اروپایی کپرنیک ختم شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی