loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند قلب ها و ذهن ها

زندگی آنقدر که برای غربی ها ارزشمند است برای شرقی ها نیست. زندگی در شرق ارزان است. قلب ها و مغزها اثری منتخب بسیاری از جشنواره های معتبر است که این نگاه نژادپرستانه در جنگ ویتنام را از سوی آمریکایی ها به خوبی نشان می دهد. عنوان فیلم برگرفته از سخنان لیندون بی جانسون است که گفته: پیروزی نهایی به قلب ها و مغزهای مردمی بستگی دارد که در حال زندگی آن بیرون هستند.

مستند «قلب ها و ذهن ها» به کارگردانی پیتر دیویس که برنده اسکار بهترین فیلم مستند در سال 1974 میلادی شده است در بزرگترین رویداد معنوی جهان اسلام عرضه شد. وقایع این مستند درباره جنایات آمریکا در قبرستان ویتنام بوده و به نقل از سیاست مداران و سربازان و مردمی است که هر یک به نحوی در این جنگ سهیم بوده اند؛ عده ای از کار خود پشیمان بوده و گروهی دیگر به اشتباه خود پافشاری می کنند. به گفته مایکل مور کارگردان معروف هالیوود «قلب ها و ذهن ها» نه تنها بهترین مستند سال می تواند باشد بلکه شایسته عنوان بهترین فیلم همه دوران معرفی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی