loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند شکستن سکوت: واقعیتها و دروغها در جنگ علیه ترور

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 12231 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
3,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

جان پیلگر، دروغ ها و واقعیات جنگ علیه ترور جرج دبلیو بوش را موشکافی می کند.این ژورنالیست مطرح تناقضاتی را که میان ادعاهای آمریکایی ها و انگلیسی ها و آنچه واقعا در افغانستان و واشنگتن دی سی می گذرد را مورد بررسی قرار می دهد.

پیلگر در این اثر با کسانی چون ویلیام کریستول ویراستار ویکلی استاندارد، داگلاس فیث مشاور سیاسی وزیر دفاع وقت و جان بولتون مدیر کنترل سلاح و امنیت جهانی در وزارت امور خارجه وقت، مصاحبه می کند. این افراد کسانی هستند که در دوره اول ریاست جمهوری جرج بورش روی کار آمدند و بعد از شدت گرفتن تندروی آنها، به دیوانگان معروف شدند. افرادی که در زمان خود شناخته شده نبودند و ایده های خود را تحت عنوان حملات پیش گیرانه و تسلط بر جهان ارائه می کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی