loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند امام و کلنل: مستندی درباره سرنوشت امام موسی صدر در لیبی پس از قذافی

قاب مستند - 24

شبکه تلویزیونی الجزیره تنگلیسی مستندی 50 دقیقه ای تحت عنوان امام و کلنل پخش کرده است. این مستند با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه از جمله انقلاب لیبی و مرگ معمر قذافی به ابعاد مختلف ناپدید شدن امام موسی صدر می پردازد. از آنجایی که امام صدر یک رهبر و اندیشمند ایرانی - لبنانی و همچنین شیعی است، پیگیری پرونده او همیشه برای جامعه ایرانی و لبنانی یک دغدغه بوده است.
با توجه به ناگفته های این مستند، به نظر می رسد ترجمه و عرضه این اثر برای مخاطب ایرانی مفید بوده و مورد توجه قرار گیرد. ما چه امام موسی صدر را از دست داده باشیم و چه زنده باشد، بازخوانی پرونده او می تواند یادآوری اندیشه ها و نگاه وحدت آفرینش برای امت اسلامی در شرایط حساس کنونی باشد.
این مستند نیمه بلند علاوه بر استفاده از گفتار متن (نریشن)، اسناد و گفته های امام صدر و کلنل قذافی از مصاحبه با حدود 17 تن از افراد مرتبط با این پرونده بهره می گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی