loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار آغازی بر یک پایان

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

محتویات نرم افزار:
- pdf شماره های مجله سوره در زمان سردبیری شهید آوینی، سید محمد آوینی، سید علی میرفتاح، عبدالجواد موسوی و وحید جلیلی.
- به همراه دوره کامل نشریه سوره متن 22 شماره سوره تحریریه چهارم، تفکیک موضوعی و چهره های جبهه فرهنگی

اولین شماره این ماهنامه در فروردین ماه سال 1368 منتشر شد. سردبیری اولین شماره های سوره بر عهده سید محمد آوینی بود. بعد از انتشار چند شماره، سید مرتضی آوینی جای برادر کوچک تر را گرفت و کار انتشار ماهنامه را تا 40 شماره ادامه داد. آوینی در شرایطی اقدام به انتشار سوره کرد که نشریات رنگارنگ فرهنگی در حال فعالیت جدی بودند و جبهه بچه های انقلابی از داشتن حتی یک نشریه فرهنگی نیز محروم بود.
کار سید شهیدان اهل قلم بعد از شهادت او در فروردین 72 مدتی متوقف ماند و پس از آن دیگرانی همچون سید محمد آوینی ، سید علی میرفتاح و سید عبدالجواد موسوی کار وی ادامه دادند.

از اواخر سال 81 وحید جلیلی سردبیری این ماهنامه را در دوره چهارم آن بر عهده گرفت. در این دوره که 30 شماره و تا اسفند 1385 ادامه داشت، سوره می خواست با رویکردی جبهه ای، جهانی، تاریخی و آسیب شناسانه به بررسی و تحلیل مسائل فرهنگی بپردازد. سوره در این دوره توانست طیف وسیعی از طبقه میانه فرهنگی را در مساجد، دانشگاهها و حوزه های علمیه به عنوان مخاطب ثابت خود جذب کند.

در آستانه انتشار شماره سی ام از چهارمین دوره ماهنامه، حسن بنیانیان، رئیس وقت حوزه هنری و مدیر مسئول ماهنامه، انتشار سوره چهارم را متوقف و پس از چند روز عذر تحریریه چهارم سوره را خواست. سوره هم اکنون با تاخیر و به صورت چندماه نامه منتشر می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی