loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار آثار شهید دستغیب (رحمه الله)

حمد و ثنا خداوند متعال را که بر انسان ها منت نهاد و با فرستادن رسولان وحی، چراغ هدایت را فراروی آنان برافروخت و درود بی پایان بر پیامبر اسلام و هدایت گر أنام، محمد مصطفی(صلّی الله علیه وآله) که با بنیاد شریعت نورانی مکتب آسمانی، درِ سعادت و درستی را بر مردمان گشود و راه نجات و راستی را به ایشان نمود.
پاک ترین و خالص ترین سلام ها بر اهل بیت او(علیهم السلام) که امامان و راهبران شریعت اند و پس از پیامبر(صلّی الله علیه وآله)، بیشترین و آشکارترین نقش را در محافظت و صیانت از احکام نورانی اسلام، عهده دار بوده اند. آن بزرگواران با تبیین، توضیح و تفسیر شریعت ناب نبوی، به تربیت نفوس مستعد و آماده، اهتمام ورزیدند و با نشر و گسترش دین مبین اسلام، از کهنگی و نابودی آن جلوگیری کردند.
عالمان حقیقی، همیشه نماد: «عقلانیت»، «علم»، «تقوا»، «خلوص»، «روشنگری»، «هدایت»، «ارشاد»، «وقار»، «تلاش» و «ازخودگذشتگی» بوده اند که گوشه ای از کوشش های علمی آنان در کتاب ها و آثارشان تجلی یافته است.
از آنجا که گسترش روش های جدید اطلاع رسانی در عصر حاضر، زمینه مناسبی را برای انتقال دانش علما به تشنگان معرفت فراهم آورده، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، بر آن شده است که به پاس خدمات ارزنده علمای بزرگ شیعه، و در جهت دسترسی آسان به آرای ایشان در زمینه های مختلف، آثار هر یک را در نرم افزاری جداگانه گرد آورد.
نرم افزاری که پیش رو دارید، آثار سازنده شهید محراب، «معلم اخلاق و مهذّب نفوس و مربی بزرگ و عالِم عامل و مرشد مردم و وارسته به تمام معنا و متعهد به اسلام و جمهوری اسلامی (صحیفه امام، ج ۱۵، ص ۴۱۸، ۴۲۵ و ۴۶۳)»، آیت الله سید عبدالحسین دستغیب شیرازی را که توسط دفتر انتشارات اسلامی (وابسته به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) به زیور طبع آراسته شده بود، در بر دارد.

فهرست:
• متن آثار شهید بزرگوار محراب، حضرت آیت الله سید عبدالحسین دستغیب، در موضوعات:
– امام حسین(علیه السلام)
– حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)
– ولایت
– ایمان
– اخلاق اسلامی
– استغاذه
– اسلام و خانواده
– اصول دین
– تفسیر
– تقوا
– داستان های اخلاقی
– گناهان کبیره
– معارف اسلامی
– معراج
– نماز
– خضوع و خشوع
• شخصیت شناسی آیت الله دستغیب
• نگارخانه شامل فیلم، صوت، و تصویرهای مربوط به معظم له
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی