loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار آثار آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی (حفظه الله) و منشورات مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21088 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) در میان علوم اسلامی، علم فقه از جایگاه و مقام والایی برخوردار است. تداوم، رشد و بالندگی این علم، مدیون فکر، بیان و قلم ارزنده عالمان فرزانه می باشد. از ویژگیهای بارز فقه، گستردگی و عمومیت آن نسبت به همه شئون زندگی بشری است؛ در جامعهای که رویکرد آن به دیانت و خداباوری است، افراد میکوشند تا وظایف خود را در هر زمینه، آنگونه که بایسته و شایسته است، انجام دهند؛ پس، در این میدان که افراد در جستجوی تکلیف خویش اند، پرسش های فراوانی متوجّه عالمان فقه میشود؛ به ویژه تبیین مسائل مستحدثه، که تلاش بیشتری را در حوزه فقاهت میطلبد.
از این رو، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری مرجع عظیم الشأن، فقیه عالیقدر و مجاهد نستوه، حضرت امام خمینی (رحمه الله) و استقرار حکومت دینی در ایران، در مسیر توسعه و بالندگی فقه راستین تشیّع و پاسخگویی به نیازهای فقهی زمان، "مرکز فقهی ائمّه اطهار (علیهم السلام)"، به امر مرجع عالیقدر، آیت اللّه العظمی فاضل لنکرانی(رحمه الله)، به سال ۱۳۷۶ش، در قم تأسیس گردید. مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام)، در زمان حیات آن مرجع وارسته (رحمه الله)، با نظارت آن بزرگمرد اداره میشد و معظمٌ له در زمان حیات خود، به جهت سنگینی بار مرجعیت، ریاست آن را به فرزند شایسته، مدیر و مدبّر خود، حضرت آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی (دامت برکاته) که بحمداللّه از اساتید بنام دروس خارج حوزه علمیه قم هستند، واگذار کرده، و در وصیت خود نیز، بر ادامه فعالیتهای مرکز فقهی، با نظارت شخص ایشان که او را واجد مرتبه اجتهاد مطلق میدانستند، سفارش نمودند. گفتنی است، این مرکز دارای اساسنامهای می باشد که به ثبت رسیده است.
از خداوند متعال توفیق نگاهبانی شایسته از این امانت الهی و یادگار مرجعیت را خواستاریم. امید است که بتوانیم وصیت آن بزرگ مرجع راحل (رحمه الله) را تحقّق بخشیم. نرم افزار کتابخانه دیجیتالی آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی عالمان دینی از دیرباز تا کنون سعی کرده اند تا طالبان سعادت را به راه بندگی خداوند رهنمون شوند. این فقیهان و شاگردان مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، در طول تاریخ، با تمام وجود، به کمک آموزه های دینی، به پاسداری و صیانت از مکتب حیات بخش اسلام همت گماشته و با کجروی ها و انحراف ها مقابله کرده اند که بخشی از این کوشش های فکری و علمی آنان در کتاب ها و آثارشان متجلی است. بر ما لازم است، با زنده نگاه داشتن میراث گرانسنگ آنان، از آن ها محافظت کرده، این امانت را به نسل های آینده منتقل نماییم. این نرم افزار که با همکاری مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) تولید شده است، در قالب نسخه جدید کتابخانه دیجیتال نور، در بردارنده تألیفات حضرت آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، برخی از تقریرات دروس ایشان و نیز منشورات مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام) می باشد. به امید آنکه با انتشار این موسوعه، توانسته باشیم محققان، اندیشمندان و دانش پژوهان ارجمند را در تعالی علم و اندیشه ناب اسلام و تشیع، یاری دهیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی