loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار سبط النبی (علیه السلام)

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

حَسن، آیینه حُسن خداوندی است؛ چه اینکه مجتبی در آغوش پاکترین مادر عالم، چشم به جهان گشود و میوه قلب رسول الله(صلی الله علیه و آله) شد؛ تا آنجا که پیامبر رحمت فرمود: «هر کس حسن و حسین(علیهما السلام) را دوست بدارد، مرا دوست داشته و هر که ایشان را دشمن بدارد، مرا دشمن دانسته است.» نقش بی بدیل امام حسن(علیه السلام) در گسترش اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) و همراهی و همدلی ایشان با پدر بزرگوارشان، امیر مؤمنان، علی بی ابیطالب(علیه السلام)، بر همگان آشکار است. به رسم ابراز مودت و اردات به ساحت قدس سبط اکبر پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و معرفی شخصیت بی همتا و نشان دادن جایگاه خاص آن سَرور جوانان اهل بهشت و بیان نقش برجسته فرزند بزرگ فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در مقابله با جریان انحرافی دودمان بنی امیه، کنگره بین المللی سبط النبی الأکبر، امام حسن مجتبی(علیه السلام) با هدف بررسی و تبیین ابعاد علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سیره مبارک زندگی آن امام عزیز تشکیل گردید و به همراهی جمعی از پژوهشگران، نویسندگان، اندیشمندان و نهادهای فرهنگی، برگزار شد.

فهرست:
این نرم افزار، شامل متن و تصویر دهها عنوان کتاب و مقاله در مورد امام حسن مجتبی(علیه السلام) می باشد. در این برنامه، همچنین مجموعه نقدهای صورت گرفته در مورد فیلم «الأسباط» نیز گردآوری شده است. برخی از کتب گنجانده شده در این برنامه عبارت اند از:
أعلام الهدایة (پیشوایان هدایت)، زندگی چهارده معصوم(علیهم السلام)، صلح الحسن و ثورة الحسین، بلاغة الإمام الحسن، کشف الغمة فی معرفة الأئمة(علیهم السلام)، الفصول المهمة فی معرفة الأئمة(علیهم السلام)، فضائل الخمسة، تذکرة الخواص، سیرة رسول الله و اهل بیته(علیهم السلام) و نفحات من سیرة ائمة اهل البیت(علیهم السلام).
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی