loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار در کوچه های محبوب

مجموعه آثار استاد شیخ قدرت الله نجفی قمشه ای

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21483 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
15,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

برای رسیدن به قله های رفیع ایمان، رهنمایی را لازم است؛ آن که مسیر پر فراز و نشیب کمال را درنوریده، خود عاشق است و عشق می ورزد تا عاشقان کوی دوست را به سرمنزل مقصود رساند. حال، برخیز اگر طالب عشقی و شوق وصال یار در توست. اینک، رهرو رسیده به مقصد عشق، «در کوچه های محبوب» تو را می خواند.
مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی که سال ها است به ارائه کتاب های دینی و علمی در قالب کتابخانه دیجیتالی اقدام می نماید، این بار جهت استفاده و ارتقای سطح دینی جامعه، به ویژه پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعه آثار مذهبی، در جهت تولید نرم افزاری موسوم به «در کوچه های محبوب» گام برداشته است. این اثر که دربردارنده«مجموعه آثار استاد شیخ قدرت الله نجفی قمشه ای» می باشد، به محققان و کاربران نرم افزارهای نور توصیه می گردد.

• دسترسی به متن ۶ جلد از آثار استاد شیخ قدرت الله نجفی قمشه ای، با موضوعات:
– معارف اسلامی
– امر به معروف و نهی از منکر
– اخلاق اسلامی
– مناسک حج
• ارائه کتاب های:
– قطره ای از دریای معارف
– با سالکان وادی نور
– چشمه های سلوک
– سلسله مباحث اخلاق نظری (۱ ـ ۲)؛ ویژه طلاب علوم دینی
• دسترسی به ده ها قطعه تصویر، صوت و فیلم های مربوط به استاد در بخش نگارخانه
• متن قرآن کریم به همراه ترجمه آیات
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی