loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده انیمیشن شکرستان 4

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

شکرستان یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی ایرانی است که ساختهٔ شرکت RPCA می باشد. این مجموعه با روش «کات اوت» یا بریده مقوا ساخته شده و استقبال زیادی از آن شده است. قسمت هایی از این مجموعه در جشنواره های خارجی از جمله جشنوارهٔ چانگوی چین، جشنوارهٔ جیفونی ایتالیا و جشنوارهٔ فیلم کودک هند نمایش یافته است. شکرستان در سال ۱۳۸۷ برندهٔ جایزهٔ بهترین پویانمایی سال در جشن خانه سینما شد. در جشنوارهٔ جام جم سال ۱۳۹۰ هم شکرستان در ۸ بخش نامزد دریافت جایزه شد و برندهٔ بهترین کارگردانی پویانمایی شد.
شکرستان با دارا بودن بیش از ۱۰۰ شخصیت، همهٔ داستان های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می گیرند و داستان را رقم می زنند. قصه ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان ها، ضرب المثل ها و قصه های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده اند.
مجموعه حاضر به مدت 75 دقیقه، شامل این پنج قسمت می باشد: بهادر حصیرباف، مهاراجه تنبوری و پسر گمشده، تجارت چین و ماچین، غده سرطانی، فوت استاد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط