loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار نسل توحیدی

4 عدد DVD

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

این مجموعه شامل 4 عدد DVD می باشد، که هر یک از آن شامل مباحث بسیار ارزشمند در جهت فرزندآوری و فرزندپروری است.
در لوح فشرده اول این مجموعه به نام "آماده سازی"، در بردارنده ی مهمترین آمادگی های معرفتی، اخلاقی، رفتاری و بهداشتی مربوط به زن و شوهر عنوان می شود تا زمینه شکل گیری یک خانواده توحیدی برای پرورش نسل توحیدی فراهم شود. استفاده از این مجموعه برای افرادی که برای بار دوم به بعد نیز قصد فرزند دار شدن دارند توصیه می شود. در این قسمت، مباحثی چون بلوغ عاطفی، کلیات تغذیه و طب سنتی، بهداشت جنسی زنان، بهداشت جنسی مردان، و ... آورده شده است .

لوح فشرده دوم: در این دوره که کودک اولین صورت حیات مادی خود را پیدا می کند، بالا ترین امکان القاء در او وجود داشته و می توان با یک مراقبت ساده، تاثیر بسیار گسترده و عمیقی در سرنوشت کودک گذاشت. در این دوره بیش از همه باید براهمیت و تاثیرگذاری نقش پدران تاکید نمود.
مباحث این دوره شامل:
طهارت، تقوی و سلامت در انعقاد نطفه
مهمترین نکات طب سنتی رابطه زناشویی سالم و موثر
مراقبت های پزشکی در رابطه زناشویی
مباشرت از دیدگاه قرآن

لوح فشرده سوم: این دوره با توجه به سطح ارتباط بسیار زیاد فرزند با مادر، وابستگی کامل او و همچنین طول مدت این دوره، فرصت بسیار مناسبی برای تربیت او به شمار می رود، چنانکه در روایات به نقش تعیین کننده این دوره در تعیین سرنوشت کودک و رقم زدن سعادت برای او تاکید فراوان شده است. ضمنا معنویت و طهارت حاصل از این دوره برای مادر، که در انبوه ملائکه الهی و ارتباط با ملکوت قرار دارد، فرصت بسیار مناسبی بر ارتقای معرفتی و اخلاقی او نیز به شمار می رود.

لوح فشرده چهارم: پایان دوران جنینی و آغاز ورود کودک به این دنیا، تجربه شگرفی از موت و حیات است که با توجه به حساسیت ویژه این مقطع و همچنین طهارت معصومیت فوق العاده کودک در این دوره، می تواند نقش تعیین کننده ای در تربیت وی داشته باشد، تا بدان حد در روایات اسلامی به اهمیت قابله (کسی که کودک را به دنیا می آورد) و ایمان و معنویت او نیز توجه شده است.
  • نوع لوح فشرده
    دی وی دی (DVD)
  • تعداد لوح فشرده (دیسک)
    4
  • وزن
    180
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    پنجشنبه 26 آذر 1394
  • تاریخ ویرایش اطلاعات
    یکشنبه 23 خرداد 1400
  • شناسه
    37745