loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند پشت صحنه

روایتی از مسأله جنسی بدون انگشت اشاره به هیچکس، هیچ کجا، به همه در همه در هر کجا

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

«اولین سوالی که پیش میاد چرا مساله جنسی؟ جواب ما خیلی ساده است. چرا مساله جنسی نه!؟ مستند های زیادی در این سال ها با موضوع تامین سلامت غذایی، امنیت اجتماعی، عدالت و اختلاف طبقاتی دیده ایم. اما مشخص نیست چرا همه ما از صحبت کردن یپرامون نیاز جنسی در تریبون های رسمی ابا داریم، نیازی که درصد بالایی از صحبت ها رو در محافل خصوصی شامل می شود.»

می توان این مستند را یکی از جدی ترین کارهای مستند دانست که در حوزه مسائل جنسی در ایران کار شده است. مستندی که تلاش کرده به تعدادی از موضوعات مربوط به مسائل جنسی در ایران با دیده صداقت و بدون بزرگ نمایی های بی مورد بنگرد و با نقدی از درون تلاش در بهبود جامعه خویش کند و همه این ویژگی ها باعث تمایز این مستند از سایر آثار مشابه می باشد.

تورج کلانتری کارگردان این مستند معتقد است هدف از ساخته شدن این فیلم، در معرض نمایش قرار دادن مشکلات و مسائل جنسی برای جوانان و آگاهی بخشی به آنها بوده است. تنها هدف گروه تولید مستند «پشت صحنه»، طرح سوال درباره مسائل جنسی است. یکی از مشکلات مستند سازان در حوزه هایی از این دست این است که نمی دانند تا چه اندازه باید به موضوع نزدیک شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی