loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار چند رسانه ای «هزار سنگر»: حماسه اسلامی مردم آمل

با محور های زندگی نامه شهدای آمل، خاطرات و مصاحبه ها، پیام های شخصیت ها، اعترافات دستگیر شده ها، بازتاب این حادثه در نشریات، کتاب شناسی حماسه آمل، گالری عکس، اخبار و مقالات

این نرم افزار چندرسانه ای با محورهای زندگی نامه شهدای حماسه آمل، خاطرات و مصاحبه ها، پیام شخصیت ها، اعترافات دستگیرشده ها، بازتاب این حادثه در نشریات، کتاب شناسی حماسه آمل، گالری عکس، اخبار و مقالات، تولید شده است.

گروهک تروریستی «اتحادیه کمونیست های ایران» در شب ۶بهمن١٣٦٠ حمله غافلگیرانه خود را آغاز کرد و به ترور و کشتار مردم پرداخت. مردم آمل که با صدای تیراندازی و شلیک آرپی جی ۷ به خیابان ها آمده بودند، متوجه وقایع شده و برای مقابله آماده شدند و حرکت حماسی خود را آغاز کردند. آن ها به صورت خودجوش و با کمک نیروهای انتظامی سریعاً به مقابله برخاستند و غائله در چند ساعت فرونشست. در این واقعه ٣٤ نفر از تروریست های کمونیست کشته، چندین زخمی و ٣٠ نفر نیز دستگیر شدند و از مردم آمل نیز ٤٠ نفر که عمدتاً غیرنظامی و غیرمسلح بودند به شهادت رسیدند.

حضرت امام خمینی(ره) در این باره فرمودند: «ما باید تشکر کنیم از شهر آمل و آن مردم فداکار.» همچنین مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آمل فرمودند: «شما مردم، شما جوانان و بسیجیان، شما زن و مرد، افراد این شهر و یکایک مردم توانستید شهر خودتان را شهر هزار سنگر کنید. در واقع شهر خودتان را به صورت سنگر اسلام و سنگر انقلاب درآورید. گوارا باد بر شما این جایگاه مستحکم و این ثبات قدم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی