loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده امام خمینی (ره) و انجمن حجتیه

مستند تلویزیونی شاخص که به معرفی سیره عملی و اندیشه های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) می پردازد یکی از آثار قابل توجه رسانه ملی است که در سال ۱۳۸۹ از بخش های مختلف خبری پخش گردید.

یکی از مقاطع مهم و کلیدی تاریخ انقلاب اسلامی، رهنمود ها و برخوردهای امام خمینی(ره) و هشدارهای ایشان نسبت به مقدس مآبان و تحجرگرایانی بوده است که تحت لوای " انجمن حجتیه " بیشترین ضربات را بر پیکر اسلام وارد کردند.

مستند شاخص، قسمتی از این برنامه تولیدی را با عنوان " امام و انتظار" به معرفی عقاید منحرف انجمن حجتیه و رهبران آن و دیدگاه های هوشمندانه امام راحل اختصاص داده است.

متأسفانه پس از پخش تلویزیونی این مجموعه ارزشمند، این قسمت مهم از برنامه شاخص حذف و مجموعه، بدون آن در سراسر کشور توزیع گردید.

بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) براساس اهداف خود و در راستای بررسی موشکافانه گروه های منحرف و کج اندیش و آگاهی بخشی به توده های مختلف مردم، اقدام به انتشار این بخش حذف شده از مستند تلویزیونی شاخص می نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی