loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده چند رسانه ای درس گفتار مطالعات زن و خانواده

آموزش غیر حضوری مباحث زن و خانواده در قالب یکصد جلسه آموزشی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 47068 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

این مجموعه حاوی یکصد جلسه آموزشی است که با بهره گیری از اساتید برتر و بصورت صوتی- تصویری تلاش دارد مروری عالمانه بر مهمترین سر فصل های حوزه مطالعات جنسیتی داشته باشد.
پک های آموزشی در قالب 8 لوح فشرده با عناوین مسئله شناسی مباحث زنان، مبانی حاکم بر تحلیل مباحث زنان، اصول حاکم بر نظام شخصیت زن در اسلام،فلسفه حقوق زن در اسلام،بررسی شبهات حقوقی زنان،بررسی شبهات حقوقی طلاق، مناسبات حقوقی خانواده و دولت، تحولات جمعیتی در ایران(مسئله شناسی جمعیت)،غرب شناسی، مسئله شناسی الهیات جنسیتی، عدالت جنسیتی، فمینیسم، تحلیل فمینیسم اسلامی،روابط دختر و پسر، حجاب(سیاستگذاری فرهنگی در باب حجاب)، زن و سینما، خانواده و رسانه های جدید، اقتصاد و خانواده، اشتغال زنان، جنسیت و زبان قرآن، خانواده و نظام تربیت رسمی قابل ارائه به کلیه دانش پژوهان می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی