loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«ارتش های فرا زمینی» بازی تیراندازی اول شخصی است که در آینده ای دور اتفاق می افتد.
زمانی که منابع انرژی زمین رو به اتمام هستند و همین امر منجر به تقابل کشورها می شود و به نبرد بشریت بر سر بزرگ ترین دغدغه ی خود یعنی «انرژی» می انجامد.

مراحل تولید بازی ارتش های فرازمینی از دی ماه سال 1390 و با موتور قدرتمند UDK آغاز شد.
در این بازی تلاش شده تا تمامی استانداردهای بازی های برتر این سبک رعایت شده و محیط هایی بدیع و جذاب در کنار بازی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیرکننده، عواملی باشند تا ارتش های فرا زمینی را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

صدا گذاری بازی از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. به همین سبب کار دوبله بازی توسط پیشکسوتان و هنرمندان رادیو و تئاتر که تبحر خاصی در این زمینه دارند، انجام شده است.
کارگردان دوبلاژ ارتش های فرا زمینی بهزاد فراهانی، پیشکسوت تئاتر، رادیو و تلویزیون است.

این بازی را می توان از لحاظ گرافیکی، یکی از برترین گرافیک های حال حاضر بازی های رایانه ای دانست که می تواند با بازی هایی مثل Killzone و یا حتی میدان جنگ با هم رقابت داشته باشد.
استودیوی راسپینا از آن دسته استودیوهای وطنی است که به بهترین شکل سعی در ایرانی کردن عناصر بازی خود داشته است.

سازندگان سعی داشته اند همه چیز این بازی، از منوی اصلی گرفته تا شماره های روی نمایشگر اسلحه، فارسی باشد و در نتیجه یکی از بهترین و ملموس ترین تجربه های وطنی، که بسیاری از استانداردهای روز در آن رعایت شده را خلق کرده اند.
ساخت این بازی را می توان تحولی عظیم در عرصه تولید بازی های رایانه ای در ایران دانست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی