loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده بازی رایانه ای غزه نخواهد مرد

Gaza Will Not Die

بازی "غزه نخواهد مرد" دومین محصول ساخت گروه نرم افزاری CG Games می باشد، این بازی با یک گرافیک قابل قبول و نزدیک به بازی های روز خارجی ساخته شده است.
این بازی، ماجرای پس از جنگ های بیست و دو روزه در نوار غزه را بازگو می کند. داستان از این قرار است که ارتش اسرائیل قصد دارد تا با به راه انداختن یک شبکه مخابراتی بسیار پیشرفته، نقاط حساس این سرزمین را شناسایی نموده و یک حمله غافلگیرانه دیگر را طراحی نماید. اما شما در نقش یک کماندوی فلسطینی عضو جنبش حماس بازی می کنید که به یک عملیات سری فرستاده می شود تا تجهیزات مخابراتی اسرائیلی ها را در خاک غزه منهدم نموده از حمله دوباره آنها به نوار غزه جلوگیری نماید.
این بازی به سبک اکشن اول شخص ساخته شده و سعی شده تا حد امکان، صحنه های موجود در آن واقعگرایانه نشان داده شوند. همچنین در این بازی، دوبلرهای معروف و سرشناس رادیو و تلویزیون همچون آقای ناصر احمدی، جناب آقای گرایی و جناب آقای همایی نیز صحبت کرده اند که این خود به بازی حال و هوای زیباتری بخشیده است.

مشخصات سیستم مورد نیاز:
CPU: P4 1.7GHZ
VGA: 256 MB
HDD: 6 GB
RAM: 256 MB
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد مهدی

ديگه موجود نمیشه؟یدونه هم ندارین؟

13 شهریور 1398

اخبار مرتبط