loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند عراق، سرزمین جنگها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8259 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
2,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

بهار سال 1382، ارتش آمریکا تهاجم همه جانبه ی خود را از زمین، هوا و دریا به عراق، به بهانه ی وجود سلاح های کشتار جمعی آغاز نمود.
بر خلاف تبلیغات و ادعاهای مسئولین رژیم بعث عراق، ارتش این کشور کمترین مقاومتی علیه اشغالگران از خود نشان نداد و بغداد پایتخت این کشور تنها پس از سه هفته به اشغال مهاجمین درآمد.
مستند "عراق، سرزمین جنگ ها" حوادث و رویدادهای این واقعه را همزمان با اولین روز از شروع جنگ از نزدیک زیر نظر داشته و ضمن بررسی وقایعی که منجر به سقوط رژیم صدام شد، فجایع و تبعاتی که در اثر این جنگ، گریبانگیر مردم عراق شد را به تصویر می کشد.
همچنین در این برنامه حوادث روزهای اول پس از اشغال عراق در مناطق مختلف این کشور مورد بررسی قرار گرفته است، شرایطی که نیروهای اشغالگر حتی از تأمین امنیت مناطق اشغال شده هم خودداری می کردند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی