loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

به مناسبت نزدیک شدن به ایام انتخابات نهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی کتاب‌های «انتخابات لیلة‌القدر نظام اسلامی» و «اخلاق انتخاباتی» به همّت موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای مدظّله العالی) وارد بازار نشر می‌شود.

کتاب «انتخابات لیلة القدر نظام اسلامی» در 216 صفحه در قطع رقعی شامل گزیده‌ای از آرا و نظرات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره انتخابات در نظام مردم‌سالار اسلامی و کتاب «اخلاق انتخاباتی» در 206 صفحه و در 4 فصل در قطع پالتویی شامل گزیده بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه تهیه این کتاب‌ها می‌توانند با شماره تلفن‌های 66483695 و 66410649 تماس حاصل کنند. این کتاب به زودی از طریق موسسه کتاب فردا 02517746992 و سایت پاتوق کتاب عرضه می شود.

یکشنبه 16 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط