loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو جلد از سری «داستان‌های انقلاب» برای نوجوانان آماده چاپ شد

نویسندگان مرتبط : محمدرضا سرشار

شنبه 19 اسفند 1391

مجلدهای چهارم و هفتم «داستانهای انقلاب» با عناوین «امام می‌آمد» و «نوشته روی دیوار» با گردآوری محمدرضا سرشار در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

به گزارش فارس، در پی انتشار موفقیت آمیز مجلدات قبلی مجموعه «قصه‌های انقلاب» که به همت محمدرضا سرشار گردآوری و ویرایش شده بود، وی به تازگی دو مجلد جدید از این سلسله کتابها را برای چاپ، به انتشارات سوره مهر سپرد.

این مجلدها که در سلسله مذکور به عنوان چهارمین و هفتمین کتاب تعریف شده‌اند، «امام می‌آمد» و «نوشته روی دیوار» نام گرفته‌اند. مجلد هفتم داستان‌های انقلاب «نوشته روی دیوار» در بر دارنده داستان‌هایی به اسامی «تفنگ» (نوشته محمدرضا بایرامی)، «سنگ و شیشه» (نوشته مصطفی خرامان)، «شبی برای شعار نویسی» (نوشته هاجر زمانی)، «عکس» (نوشته غلامرضا آبروی) و «نوشته روی دیوار» (نوشته سید ناصر هاشمی) است.

همچنین مجموعه چهارم به نام «امام می‌آمد» مشتمل بر داستان‌های «امام می آمد»( نوشته بهار طائر پور)، «یکی از همین مردم» (نوشته وجیهه علی اکبری سامانی)، «مرد پریشان» (نوشته احمد عربلو)، شبهای حکومت نظامی (نوشته خسرو آقایاری)، و «اعلامیه» (نوشته مهدی کرد فیروزجایی) است.

 

انتشارت سوره مهر در نظر دارد مجلدهای 1 تا 3 این مجموعه را پس از پانزده سال تجدید چاپ کند. که با این ترتیب، مجموعه این کتاب‌ها که به وسیله سرشار گردآوری، گزینش و ویرایش شده است، به هفت مجلد خواهد رسید و می تواند مجموعه ای شیرین و ارزشمند از تاریخ پر بار انقلاب اسلامی را در سرتاسر میهن اسلامی، در قالب داستان، به قلم نویسندگان مختلف، در اختیار نوجوانانی که آن روزها را نزدیک ندیده‌اند قرار دهد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط