loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گلبرگ زندگی (دوره چهار جلدی)

3.7 (13)

ناشر خادم الرضا (ع)

نویسنده حسین دهنوی

تعداد صفحات : 892

هم اکنون غیرقابل سفارش!

جلد اول این این کتاب مجموعه گفتگوهای حجت الاسلام حسین دهنوی درباره ازدواج می باشد.
هر آنچه را که باید جوانان در آستانه ازدواج بدانند تا بتوانند ازدواج موفق و مناسبی داشته باشند در این کتاب می یابند.
ویژگی پاسخ های استاد در این کتاب این است که مولف محترم با استفاده از رائحه خوش آیات شریف قرآن و روایات دینی، از مسائل روانشناختی، جامعه شناختی و حتی روان پزشکی نیز غفلت نکرده است، بنابراین با جرات می توان گفت که جامع ترین و کاربردی ترین کتاب در زمینه مسایل ازدواج در حال حاضر است که ابعاد گوناگون آن را از نظر دور نداشته.
جلد دوم این کتاب به مسائل و مشکلات دوران عقد و آغاز زندگی مشترک می پردازد که با توجه به تنوع مسائل و کاربردی بودن آنها میتواند چراغ راهی برای همه زنان و مردان متأهل به ویژه زوج های جوان باشد.
برای کامیابی در زندگی زناشویی و دوری از آفت ها، شناخت زن و مرد از یکدیگر ضروری می باشد. سومین جلد از مجموعه «گلبرگ زندگی»، شامل گفت و گوی تلویزیونی تفاوت های زن و مرد در شبکه سه سیما توسط استاد دهنوی است.
بر اساس بررسی ها و پژوهش هایی که در زمینه خانواده انجام شده است، درصد فزاینده ای از مشکلات زناشویی به بسترها و اتاق خواب بر می گردد و درصد بالایی از طلاق های شرعی و قانونی و متارکه های عاطفی بین زنان و مردان کشورمان، به سبب بی توجهی به مسائل جنسی در زندگی زناشویی است. جلد چهارم، به یکی از مهم ترین مسائل زناشویی، یعنی روابط جنسی بین زن و شوهر پرداخته؛ موضوعی که کمتر بدان پرداخته شده است. این موضوع نخستین بار در برنامه گلبرگ شبکه سه البته در لفاف و با ادبیاتی رسانه ای و پس از آن، در محافل خصوصی به شکلی بارزتر و شفاف تر مطرح گردیده که جلد چهارم مجموعه گلبرگ زندگی، مجموعه آن مطالب می باشد. کتاب از 4 بخش کلیات، راه های بالابردن کیفیت رابطه، اختلالات جنسی و پاسخ به پرسش ها تشکیل شده است.

بارزترین خصوصیت این اثر آمیختگی مباحث آن با علوم روز دنیا از جمله روانشناسی و روان پزشکی است که با رایحه خوش آموزه های اسلامی همراه شده و به مخاطب مسلمان اطمینان می دهد که برای رفع مشکلات زندگی خود و ارتقای آن راه درست را برگزیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما