loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیره تربیتی و اخلاقی پیامبر و اهل بیت (ع) در خانه و خانواده - جلد سوم: همسران شایسته

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 15152 10003022
190,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدف اصلی نویسنده این کتاب ارائه سیمایی روشن از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) در ارتباط با همسران در زمینه مسائل اخلاقی و تربیتی است که در چکیده کتاب به آن اشاره شده است.

این کتاب با بهره گیری از منابع دینی به سیره رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) به پرسش هایی در زمینه فلسفه تشکیل خانواده، معیارهای انتخاب همسر، ازدواج به هنگام، مهرورزی و خوش خلقی پاسخ داده است.

فصل نخست این کتاب مربوط به ازدواج و تشکیل خانواده بوده که موضوعاتی در زمینه اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده در اسلام، آثار و برکات تشکیل خانواده، کسب تجربه، آرامش، مودت و رحمت، پاسخ به نیازهای مادی و معنوی، رضا و خوشنودی خداوند در تولید نسلی پاک و تربیت فرزندان پاک و صالح در این فصل مطرح شده است.

نویسنده در فصل دوم با عنوان انتخاب همسر به مباحثی مانند اهمیت و دقت در انتخاب همسر، شاخص ها و معیارهای انتخاب همسر و ازدواج فامیلی می پردازد.

در فصل سوم موضوعاتی در زمینه مراسم ازدواج، تدارک منزل، تزیین اتاق عقد و خانه عروس و داماد، دعا، ولیمه، جهیزیه و مهریه تبیین شده است.

در فصل چهارم به بایسته های اخلاقی در روابط همسران اشاره شده که عشق و محبت همسر، اهمیت و جایگاه محبت به همسر، آثار و برکات ابراز محبت به همسر و شیوه های ابراز محبت به همسر مطرح می شود.

در بخشی دیگر از این فصل به تبیین اکرام و احترام به شخصیت همسر، خوش اخلاقی و خوش رفتاری با همسر و شیوه های مختلف خوش رفتاری با همسر پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما