loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عبور از فتنه: بازخوانی یکسال نبرد نرم (دوره سه جلدی)

ناشر سازمان بسیج دانشجویی

نویسنده محمدجواد اخوان

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 856

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

کتاب «عبور از فتنه» که به واکاوی رویدادهای پیش و پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران می پردازد، در واقع بررسی پروندهی «یک سال جنگ نرم» برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران است. در ضمن این کتاب اطلاعات قابل توجهی را از تحولات پس از انقلاب و در مورد افراد و جریان مقابل نظام ارائه می دهد.یکی از آثار ماندگار در تحلیل و آسیب شناسی حوادث فتنه گون پس از انتخابات دهم، کتاب «عبور از فتنه» است که به قلم محمدجواد اخوان نگارش یافته است. این کتاب در اولین سالگرد انتخابات دهم ریاست جمهوری و با حضور جمعی از مسئولین، در نشست مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور رونمایی شد. عبور از فتنه در 3 جلد توسط مرکز مطالعات و پژوهش های سازمان بسیج دانشجویی انتشار یافته است:

جلد اول این مجموعه به تحلیل زمینه ها و علائم بروزفتنه که درحوادث پیش ازانتخابات ظاهرگردید، می پردازد.درجلددوم فرایند فتنه ازاوج تا زوال آن بررسی میشود و جلدسوم این مجموعه به تحلیل نقش و استراتژی بازیگران داخلی وخارجی فتنه 88 می پردازد
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما