loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همسر شهید آوینی در پی ترجمه آثار اوست

نویسندگان مرتبط : سید مرتضی آوینی | مریم امینی

پنجشنبه 21 فروردین 1393

مریم امینی، همسر شهید سید مرتضی آوینی و مدیر انتشارات «واحه» گفت: پیش از سال 1389 آثار شهید آوینی، توسط انتشارات «ساقی» منتشر می‌شد. با توجه به این‌که در همه‌ مؤسسات دولتی احتمال این هست که امور اجرایی تحت‌الشعاع امور مدیریتی قرار گیرند، نشر آثار مکتوب شهید آوینی را به صورت خصوصی مورد توجه قرار دادیم تا که کار انتشارات از چرخه‌ مسایل حاشیه‌ای خارج شود و به صورت مستقیم با مخاطبان ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: انتشارات واحه در نظر دارد که جوانان و طیف سنی بیست تا سی سال را هم به شخصیت، آثار و تفکرات شهید آوینی جلب کند و با همین هدف، قصد به اشتراک گذاشتن تفکرات شهید آوینی را در حوزه‌های گوناگون فکری و نظری با صاحب‌نظران این حوزه داریم. بنابراین، از صاحب‌نظرانی که در میان مخاطبان جوان نیز خواننده‌ طرفدار دارند خواهیم خواست که دست به تالیف کتاب‌هایی با توجه به نظرات شهید آوینی بزنند و آرای وی را مورد بحث قرار دهند.

مدیر انتشارات واحه درباره احتمال ترجمه آثار شهید آوینی به زبان‌های دیگر گفت: تمامی این آثار قابلیت ترجمه ندارند و نشر واحه، با تقسیم مجموعه آثار شهید آوینی به بخش‌های گوناگون، بر مبنای طیف مخاطبان هر بخش برخی از آثار را برای ترجمه به زبان عربی و برخی دیگر را نیز برای ترجمه به زبان انگلیسی انتخاب کرده است.

متن کامل گفت‌و گو با همسر شهید آوینی را در اینجا بخوانید.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط