loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقد و ارزیابی های رهبری معظم انقلاب در حوزه ادبیات باید کتاب شود

نویسندگان مرتبط : مصطفی محدثی خراسانی

مصطفی محدثی خراسانی گفت: شناخت تاریخی رهبر انقلاب از شعر سبب رهنمون هایی می شود که در برخی مجامع ادبی نیز کمتر می توان سراغی از آن ها گرفت. این راهنمایی ها باید هر سال به کتابی غنی تبدیل شوند.

سه‌شنبه 31 تیر 1393

این شاعر عنوان کرد:  گزارش دیدار شاعران در نیمه ماه مبارک رمضان با رهبر معظم انقلاب و به ویژه حاشیه این دیدار و صحبت هایی که رهبر انقلاب مطرح می کنند، می تواند در زمینه شعر بسیار راهگشا و تعیین کننده باشد.

محدثی خراسانی افزود: رهنمون های رهبر معظم انقلاب می تواند سیاست های ادبی و ذهنیت متولیان فرهنگی و مدیران را روشن کند و هدایت گر باشد. من در اغلب این نشست ها حضور داشتم و مشخص است رهبر معظم انقلاب با تأمل و دقت نظر فروان فضای فرهنگی و شعری کشور را رصد کرده اند.

این شاعر یادآور شد: نقد و ارزیابی حضرت آیت الله خامنه ای کاملاً کارشناسانه است و ایشان با هوشمندی و سنجیدگی با شناخت تاریخی که در حوزه شعر دارند، رهنمون هایی ارایه می دهند که در مجامع ادبی هم کمتر می توان آن ها را سراغ گرفت.

محدثی اضافه کرد: این موضوع به موضوع شناخت مخاطب نیز کمک می کند چرا که بر مخاطب تأثیر می گذارد و برای او تعیین کننده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط