loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فراخوان شانزدهمین جشنواره «کتاب سال دفاع مقدس» منتشر شد

فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره «کتاب سال دفاع مقدس» برای ناشران و پدیدآورندگان کتاب های دفاع مقدس از سوی سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس منتشر شد.

چهارشنبه 22 مرداد 1393

فراخوان ارسال آثار به شانزدهمین دوره جشنواره کتاب سال دفاع مقدس از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

دبیرخانه شانزدهمین جشنواره کتاب سال دفاع مقدس از تمام ناشران و پدیدآورندگان آثار دفاع مقدس دعوت کرده تا آثار خود را تا 15 شهریور ماه 1393 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

در این فراخوان آمده است که ناشران و  مؤلفانی که می خواهند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند، دو نسخه از کتاب های منتشره که چاپ اول آنها در سال های 90، 91 و 92 باشد را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. این جشنواره از سوی سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با مشارکت کتابخانه تخصصی جنگ حوزه هنری برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به صندوق پستی 1159-15815 و یا پست الکترونیک    16th@nashraward.ir ارسال نمایند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره 84172348 تماس برقرار کرده و یا به سامانه اطلاع رسانی این جشنواره مراجعه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط