loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار مجموعه «یوهو هاها صدا می یاد» برای خردسالان

مجموعه شعر «یوهو هاها صدا می یاد» سروده «مریم اسلامی» به زودی برای گروه سنی خردسالان منتشر می شود.

یکشنبه 26 مرداد 1393

مریم اسلامی، نویسنده و شاعر ادبیات کودک و نوجوان به تازگی مجموعه شعر «یوهو هاها صدا می یاد» را برای چاپ و انتشار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرده است که این مجموعه به زودی برای گروه سنی خردسالان منتشر می شود.

به گفته مریم اسلامی، مجموعه شعر «یوهو هاها صدا می یاد» با هدف توجه خردسالان به صداهای طبیعت، اشیاء، حیوانات و صداهای مختلفی که ما شبانه روز آنها را می شنویم، تألیف شده است.

وی می افزاید: در اول هر یک از شعرهای این کتاب، یک صدا گذاشته شده است که همین صدا توجه خردسال را جلب می کند که صدا از کجا ناشی می شود و پس از آن با شنیدن آن چه اتفاقی ممکن است رخ دهد که از جمله این صداها می توان به «جیرنگ جیرنگ، صدا می یاد، این صدا از کجا می یاد»، «تالاپ تالاپ»، «چک چک چک» و «تق تق تق»، اشاره  کرد.

اسلامی ادامه می دهد: عامل ایجاد همه صداهایی که ما می شنویم، یک چیزی در طبیعت یا پیرامون ما است، که مجموعه شعر «یوهو هاها صدا می یاد» در 25 قطعه شعر به این موضوع اشاره دارد.

بر اساس این گزارش، مریم اسلامی متولد 1355 در نیشابور و ساکن شهر تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است، وی اکنون کارشناس شعر در مدیریت آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیر شعر مجله شعر سروش خردسالان و عضو هیأت تحریره مجله رشد نوآموز است.

از مریم اسلامی تاکنون بیش از 30 عنوان کتاب شعر و داستان برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر شده است، که از جمله آنها می توان به «نامه ات همین الان رسید»، «لالایی ها»، «شعرهایی برای دختر بچه ها»، «شعرهایی برای پسر بچه ها»، «سنجاب کم حواس»، «ساندویچت را با قورباغه عوض کن»، «با هم بودن»، «بیا بازی» و «سی شعر، سی ضرب المثل» اشاره کرد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط