loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ اسلام در آثار شهید مطهری (ره) - جلد دوم

ناشر دفتر نشر معارف

گردآورنده کتاب سید سعید روحانی

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 288

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه ای است برگزیده از آثارشهید آیت الله مطهری قدس سره که بر اساس سرفصل جدید «درس تاریخ اسلام » معاونت اموراساتید، تهیه شده است، و به گونه ای تنظیم شده است که می تواند به عنوان منبعی برای تدریس تاریخ اسلام در مقطع کارشناسی برای کلیه رشته های دانشگاهی مورد استفاده استادان محترم، پژوهشگران و دانشمندان علوم اسلامی قرار گیرد.

در جمع آوری و تنظیم این مجموعه، تلاش برآن بوده است تا مطالب استاد، بی کم وکاست نقل و از آوردن مطالب تکراری و کم اهمیت اجتناب و هر بخش به متن اصلی ارجاع داده شود و حتی المقدرور سعی شده است آدرس مطالب جهت اطلاعات بیشتر ورجوع علاقمندان استخراج شود.

برای کامل تر شدن مجموعه، چکیده ای درآخر هر فصل، با استفاده از آثار استاد و به قلم نگارنده نگاشته شده است. در پایان کتاب فهرست آیات، روایات، اشعار و اعلام ارائه شده است تا استفاده از آن آسان ترگردد.

این مجموعه از سوی شورای نظارت بر آثارشهید مطهری(ره) مورد مطالعه و تایید قرارگرفته و هم اکنون از سوی عده ای از استادان معارف اسلامی در دانشگاههای کشور به عنوان متن درسی تدریس می گردد. مطالعه این اثر به عموم علاقمندان به تاریخ اسلام توصیه می گردد.

این کتاب در دو جلد تهیه و تنظیم شده است که کتاب حاضر جلد دوم آن می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما