loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار تعدادی از خاطرات دفاع مقدس به همراه تقریظ رهبر انقلاب در پاکستان و ترکیه

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی از اقدامات جدید در راستای توسعه عرضه کتاب های دفاع مقدس در کشورهای همسایه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک تعدادی از این آثار به همراه تقریظ رهبر انقلاب در کشورهای پاکستان و ترکیه منتشر و توزیع خواهد شد.

چهارشنبه 19 شهریور 1393

حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس و از کارشناسان حوزه خاطره نویسی دفاع مقدس، عصر دیروز، 17 شهریور ماه، ضمن حضور در خبرگزاری تسنیم و بازدید از بخش های مختلف از این خبرگزاری پرداخت. وی پس از بازدید از تحریریه و بخش های مختلف خبرگزاری تسنیم، به گفت وگو با خبرنگار این خبرگزاری پرداخت.

ظرفیت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جریان سازی با زبان هنر در منطقه و در دیگر کشورها، اقدامات انجام شده طی سال های اخیر، مسائل مختلف فرهنگی مرتبط با این حوزه و ... از جمله محورهای این گفت وگو بود.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی در این گفت وگو ضمن اعلام این خبر که به زودی تعدادی از کتاب های خاطرات دفاع مقدس در کشورهای همسایه منتشر و توزیع خواهد شد، گفت: این کتاب ها به همراه تقریظ مقام معظم رهبری در کشورهای پاکستان و ترکیه منتشر و توزیع خواهد شد.

وی در ادامه به لزوم فعالیت در حوزه توسعه بازارهای کتاب دفاع مقدس و افزایش مخاطبان این دسته از آثار تأکید و تصریح کرد: پس از انتشار و توزیع تعدادی از این آثار مانند «دا» در کشور آمریکا، بسیاری از نویسندگان و مترجمان این کشورها خود علاقه مند هستند تا به ایران بیایند و کتاب های جدیدی را کشف و در کشورهای مقصد توزیع کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط