loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شماره جدید فصلنامه فرهنگ رضوی منتشر شد

انتشارات مرتبط : به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) | دانشگاه علوم اسلامی رضوی | بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی | تعاونی انتشارات خراسان رضوی

در ششمین شماره فصلنامه «فرهنگ رضوی» که به تازگی منتشر شده، شاخصه های عقلانیت اجتماعی در سیره رضوی بررسی شده و نسخه PDF این فصلنامه تخصصی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

چهارشنبه 2 مهر 1393

این فصلنامه که ازسوی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) منتشر می شود، در شماره اخیر خود این مقالات را به چاپ رسانده است: «شاخصه های عقلانیت اجتماعی در معارف رضوی»، «جایگاه امامت و ولایت درحدیث سلسلة الذهب»، «آداب مهمانی و میزبانی در سیره و تعالیم رضوی»، «مهم ترین آسیب های اعتقادی اثرگذار در پیشبرد گفتمان توحید در عصر رضوی»، «حیاء پسندیده و ناپسند در کلام امام رضا(ع)» و «میراث تفسیری امام رضا (ع) در ذیل آیات الأحکام».

فصلنامه فرهنگ رضوی به صاحب امتیازی بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) که از سال گذشته انتشار خود را آغاز کرده، تاکنون 6 شماره آن منتشرشده است.

در هر شماره فصلنامه 6مقاله در موضوعات و مباحث کلامی، تربیتی، اخلاقی، سیاسی و تاریخی مربوط به حضرت رضا (ع) به چاپ می رسد. سید جواد جعفری مدیرمسئول و سیدجلال درخشه سردبیر فصلنامه فرهنگ رضوی هستند.

متن کامل این فصلنامه در وبگاه بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) بخش فصلنامه به نشانی www.shamstoos.ir/fa/faslname در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.


کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط