loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار مجدد آموزش نقاشی با زبان طنز در «چگونه نقاش شویم؟»

کتاب «چگونه نقاش شویم؟» به کسانی که دوست دارند نقاش شوند، این هنر را آموزش می دهد و به آنها می آموزد چگونه با برداشتن 30 گام نقاش شوند.

چهارشنبه 2 مهر 1393

 کتاب «چگونه نقاش شویم» 30 گام عملی را برای آن که نقاش شوید پیش پای شما می گذارد و شما با خواندن هر صفحه از آن یک گام به نقاش شدن نزدیک می شوید.

این کتاب حتی برای افرادی که استعداد چندانی در زمینه نقاشی ندارند هم می تواند مفید باشد و به افراد گوناگون کمک می کند تا با هر میزان استعداد و نبوغ هنری، بخشی از استعدادهای خود را در زمینه نقاشی شکوفا کنند.

جلال سمیعی، نویسنده این اثر، وعده جلد دوم را به مخاطبان کتاب داده است. همچنین او از افرادی که با نسخه او نقاش شده اند، می خواهد هر هفته دست کم سه اثر هنری خلق کنند.

کتاب «چگونه نقاش شویم» توصیه هایی برای هنرمندان جوان است و با زبان کنایه و طنز، لحظه هایی را برای تفکر فراهم آورده است.

چاپ دوم کتاب «چگونه نقاش شویم؟» نوشته جلال سمیعی و طراحی ابوالفضل محترمی در 72 صفحه و شمارگان دوهزار و 500 نسخه و به قیمت 65 هزار ریال امسال از سوی انتشارات «سوره مهر» روانه بازار نشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط