loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معرفی «دختران اُ. پی. دی» در تلویزیون و برپایی همایش «بانوان و دفاع مقدس»

برگزاری همایش بانوان و دفاع مقدس، معرفی کتاب «دختران اُ. پی . دی» در شبکه خبر و برپایی نمایشگاهی با عنوان «اسناد افتخار» تازه ترین اخبار کتاب حوزه دفاع مقدس اند.

پنجشنبه 3 مهر 1393

همایش بانوان و دفاع مقدس
انجمن فرهنگی، هنری زنان ناشر با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایشی با عنوان «بانوان و دفاع مقدس» را برگزار و از یک طرح ملی درباره حوزه نشر آثار دفاع مقدس رونمایی می کند.

در این همایش، از ناشران، نویسندگان و هنرمندان بانویی که در عرصه دفاع مقدس فعالیت می کنند قدردانی می شود و فیلم شیار 143 به نمایش در خواهد آمد.

«سوسن صفاوردی» مترجم و مولف و راوی آثار دفاع مقدس، «مریم امینی» مدیر انتشار ات واحه و «نرگس آبیار» نویسنده و کارگردان فیلم شیار 143 از میهمانان و سخنران های این همایش هستند.

«همایش بانوان و دفاع مقدس» از ساعت 16، شنبه پنجم مهرماه 1393 در تالار ایوان شمس برگزار می شود. تالار ایوان شمس در میدان گلها، بزرگراه جلال آل احمد، نبش کردستان واقع است.

معرفی دختران «اُ. پی. دی»
کتاب «دختران «اُ. پی. دی» به مناسبت پنجم مهرماه 1393، سالروز شکست حصر آبادان، در برنامه چفیه معرفی می شود.

دختران «اُ.پی.دی» مروری بر خاطرات «مینا کمایی» از دوران جنگ ایران و عراق در فاصله سال های سال های 1359 تا 1364 و سوره مهر ناشر این کتاب در قطع رقعی و به بهای سی و دو هزار ریال است.

برنامه «چفیه» ساعت 21 پنجشنبه ها از شبکه 6 سیما پخش می شود و در طول هفته نیز باز پخش خواهد شد.

نمایشگاهی از «اسناد افتخار»
نمایشگاه «اسناد افتخار» که شامل اسناد مصور و نوشتاری محکم و مستند از سال 1358 تا 1363 از واقعیت های تلخ و شیرین جنگ تحمیلی، در محل کتابخانه ملی ایران برپاست.

این اسناد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محوطه آبنمای مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران در 46 قاب ارایه شده که شامل 6 عکس و 40 سند نوشتاری است.

این مجموعه اسناد از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی انتظامی، پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، وزارت خارجه مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، موسسه مطالعات و پژوهشی مرکز بررسی اسناد تاریخی و سازمان اسناد کتابخانه ملی گردآوری شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط