loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

استقبال از آثار انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز

انتشارات مرتبط : انقلاب اسلامی

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی با ۱۵۰ عنوان کتاب و ۳۱ عنوان لوح فشرده و نرم افزار مرتبط به معظّمٌ له در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز حضور فعالی داشت و با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

یکشنبه 13 مهر 1393

چاپ دوّم کتاب های «نقش و رسالت زن یک»، «نقش و رسالت زن ۲»، «نقش و رسالت زن ۳»، «نقش و رسالت زن ۴»، «نقش و رسالت زن ۵»، چاپ شش کتاب «رساله آموزشی یک احکام عبادات»، چاپ چهار «رساله ی آموزشی ۲ احکام معاملات»، چاپ سوّم کتاب «روش تحلیل سیاسی مجموعه بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدّظلّه العالی) درباره مهارت ها و فنون تحلیل سیاسی»، چاپ چهار کتاب «مطلع عشق گزیده بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی به زوج های جوان» و ... ازجمله آثاری بودند که در این دوره نمایشگاه از سوی انتشارات انقلاب اسلامی عرضه و با استقبال مواجه شد.

تمامی محصولات این انتشارات با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی در این نمایشگاه در دسترس علاقه مندان به کتاب قرار گرفت. همچنین طی ۶ روز این نمایشگاه علاقه مندان به آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی توانستند آثار ایشان را از پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR با ۲۰ تخفیف تهیّه کنند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با حضور ۸۰۰ ناشر ایرانی و ۱۲۰ ناشر خارجی از 7 تا 12 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برپا شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط