loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرزندان قانون: روش های نظم آموزی به کودکان

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

نویسنده مجید همتی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 64

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نگارنده در این اثر می کوشد به بررسی تأثیرات نظم و انضباط در شخصیت کودکان و راه های داشتن فرزندان با نظم و نقش آن در موفقیت های بزرگسالی بپردازد. فصل نخست این کتاب با عنوان برچسب زدن ممنوع به موضوعاتی مانند خود پنداره در کودکان و مهم ترین عوامل شکل دهی این ماجرا در کودک می پردازد.
فصل دوم این کتاب پیرامون نظم آموزی به کودکان است که اصول نظم آموزی به کودکان را در قالب 10 محور مانند ابراز محبت به کودکان، تناسب قوانین با سن کودک، الگودهی به کودکان و ثبات و پرهیز از دو دلی را مطرح می کند.
فصل سوم این کتاب دارای عنوان «گام به گام از رؤیای نظم تا خود نظم» است. این فصل 10 گام عملی نظم آموزی را توضیح داده که در گام نخست رفتاری را که می خواهید تغییر دهید تبیین می شود.
فصل چهارم کتاب فرزندان قانون دارای عنوان راه های تربیت کودک سر به ریز است که دارای موضوعاتی مانند «به کودک خود احترام بگذارید»، «از امر و نهی صرف بپرهیزید»، «به کودکان حق سخن گفتن بدهید» و «دلیل مقررات را توضیح دهید» است.
فصل پنجم این کتاب دارای عنوان «چگونه برگ جریمه صادر کنیم» است که در این فصل به طور کلی نحوه برخورد با بی انضباطی کودکان توضیح داده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما