loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بابی گری و بهایی گری (مولود مدعیان دروغین نیابت خاص از امام زمان (عج))

ناشر ناصر

نویسنده محمد محمدی اشتهاردی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 224

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 19789 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
110,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در رابطه با امام زمان (عج) است از این نظر که از آغاز غیبت آن حضرت تا کنون به طور مکرر چنان که در فصل اول خاطرنشان می شود، افراد گمراهی ادعای دروغین مهدویت و بابیت (واسطه شدن بین مردم و امام عصر (عج) کرده اند و ملعبه ی دست طاغوت ها و استعمارگران شده اند. بر این اساس فصل نخست کتاب به مدعیان دروغین مهدویت و بابیت و انگیزه ی آن ها اختصاص دارد. در فصل دوم به بنیان گذاران بابی گری و بهائی گری؛ دست نشاندگان استعمار و دستیاران آن ها اشاره شده است. در فصل سوم نقش استعمار در پیدایش بابی گری و بهائی گری و تداوم آن به طور مرموز و گسترده و موضع گیری آیت الله بروجردی و علما در برابر آن ها ذکر شده است. در فصل چهارم به ادعاهای گوناگون و متضاد بابیت و بهائیت، و کتاب های آن ها و دلیل آشکار بر بطلان آن ها پرداخته شده است و در فصل پنجم اصول و فروع احکام آن ها و دلایلی بر پوچی ادعاهای آن ها ذکر گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما