loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انگیزه های بزرگ برای دانشمندان کوچک: راهکارهای افزایش انگیزه تحصیلی در کودکان

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

والدینی که بتوانند چراغ «انگیزه» را در قلب کودکان خود روشن سازند، آینده مطمئن تری برای آنان رقم زده اند؛ زیرا فرزندانشان برای پیشرفت به خوبی می کوشند، تکالیف درسی خود را به درستی انجام می دهند، درس ها را با اشتیاق فرا می گیرند و مطالب تازه را با علاقه یاد می گیرند. بدین ترتیب، با گرفتن رتبه ها، جایزه ها و امتیازها، والدین خود را سرفراز و شادمان می سازند، بذرهای امید را برای آینده سبز خود می افشانند و نگرانی نسبت به مسائل تحصیلی را از ذهن والدین خود می زدایند.
پدر و مادری که بتوانند انگیزه تحصیلی کودکانشان را افزایش دهند، زمینه را برای رشد سالم شخصیت آنان فراهم می سازند؛ زیرا فرزندان آنان با پیشرفت در زمینه های مختلف تحصیلی، احساس «خودکارآمدی» و «شایستگی» را در خود افزایش می دهند. موفقیت در تحصیل، عملکرد آنان را در زمینه های دیگر زندگی بهبود می بخشد و در نتیجه، شخصیت بهنجار و اثرگذاری می یابند. این کتاب به بررسی راه کارهای افزایش انگیزه تحصیلی در کودکان می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما