loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگنامه مفید «برای نوجوانان و جوانان» (دوره چهار جلدی)

الفبایی

ناشر پیام آزادی

نویسنده رضا شیرازی | حسین صالح

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 1016

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

سابقه تألیف و انتشار کتاب های مرجع که تحت عنوان دایرة المعارف، فرهنگنامه یا دانشنامه از آن ها نام برده می شود در ایران چندان و طولانی نیست. اگر چه به برکت انقلاب اسلامی، بیشتر با رنگ و بوی فرهنگی به ثمر نشست. این فرهنگنامه با زبانی ساده و با استفاده از آیات و روایات کتاب مرجع مناسبی برای نوجوانان و جوانان می باشد.

در جلد اول از این مجموعه، مدخل «آ» و «الف» بررسی شده و لغات از کلمه «آب» تا کلمه «ایوب» وجود دارند. در جلد دوم، کلمات از «باب» تا «خیبر» نگاشته شده اند. جلد سوم به مطالعه کلمات «دارو» تا «عیسی(ع)» می پردازد. در آخر جلد چهارم کلمات «غدیر خم» تا «یهود مدینه» را شامل می شوند.

این مجموعه تنها یک کتاب مرجع برای کارهای تحقیقاتی و پژوهشی نیست. حجم زیادی از این فرهنگنامه الفبایی را مداخلی در زمینه معارف، اخلاقیات، مواعظ، سنن و سیره معصومین و غیره تشکیل داده است. لذا این کتاب فبل از این که دستمایه کارهای تحقیقی باشد، کتابیست خواندنی؛ و خواندن هر صفحه از آن، نوری از هدایت کلام معصومین را پیش روی خواننده متجلی می سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما