loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار اشعار خورشاهیان برای خردسالان در 6 جلد با عنوان «این چی چیه»

انتشارات مرتبط : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

هادی خورشاهیان از انتشار مجموعه شعر «این چی چیه» در ۶ جلد برای گروه سنی خردسالان در آینده نزدیک خبر داد.

پنجشنبه 27 آذر 1393

هادی خورشاهیان، نویسنده، مترجم و شاعر ادبیات کودک و نوجوان درباره تازه ترین اثر زیر چاپ خود، بیان داشت: یک مجموعه 6 جلدی در نشر «خط خطی» زیر چاپ دارم که در آینده نزدیک به چاپ خواهید رسید.

به گفته وی، این مجموعه کتاب ها در قالب شعر خردسال با عنوان کلی «این چی چیه» به چاپ خواهد رسید که هر یک از مجلدات آن نیز به «اشیاء»، «حیوانات»، «پرندگان»، «وسایل نقلیه» و «طبیعت»، اختصاص دارد.

خورشاهیان ادامه داد: هر یک از کتاب های مجموعه 6 جلدی «این چی چیه» دربردارنده 10 قطعه شعر است که خوشبختانه مجوز چاپ این مجموعه نیز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ و در آینده ای نه چندان دور به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است، به تازگی رمان «سفر به شهریور» هادی خورشاهیان از سری مجموعه کتاب های پروژه «رمان نوجوان امروز» از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای چاپ دوم منتشر و روانه بازار نشر شد.

بر اساس این گزارش، هادی خورشاهیان (زادهٔ 1352 در نیشابور) شاعر و نویسنده داستان کوتاه است که در آینده نزدیک از وی مجموعه داستان هایی در حوزه مبلمان شهری برای مخاطبان کودک با عناوینی همچون «فواره های رنگی»، «بازی کودکان» و «بدنسازی در پارک» منتشر و روانه بازار نشر می شود.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط