loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار اولین کتاب درباره «تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در اراک»

کتاب «تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در اراک» که به همت یوسف نیک فام گردآوری و تدوین شده است به زودی توسط حوزه هنری استان مرکزی منتشر می شود.

پنجشنبه 27 آذر 1393

کتاب «تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی در اراک» که به همت یوسف نیک فام گردآوری و تدوین شده است به زودی توسط حوزه هنری استان مرکزی منتشر می شود.

این کتاب اولین اثر مکتوب دربارۀ انقلاب اسلامی در اراک است، شامل پیشینه فعالیت های سیاسی در اراک، روزشمار انقلاب اسلامی در اراک، خاطرات شفاهی فعالان انقلاب اسلامی در اراک، شهدای انقلاب در اراک و اسناد و تصاویر است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

«... پس از آنکه در تهران اعتراضات شکل گسترده ای یافت، مردم اراک نیز به صورت جدی تر  وارد میدان شدند. با توزیع کتاب های دکتر علی شریعتی و اعلامیه های امام خمینی(ره) در بین جوانان در مدارس و مساجد، روحیه مبارزه و جهاد ترویج می شد. فرهنگیان و کارگران از اولین گروه های مخالف بودند که خواسته های خود را به صورت علنی در شهر اعلام کردند...»

به تازگی از نیک فام کتاب های «خاطرات روزگار سرکشی(خاطرات تقی مکی نژاد یکی از اعضاء گروه پنجاه و سه نفر و یکی از فعالان حزب توده ایران)» و «گردش روزگار بر عکس است(خاطرات شفاهی محمدحسین جمالزاده)» وارد بازار نشر کشور شد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط