loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «روش های تربیت اخلاقی کاربردی در اسلام» تجدید چاپ شد

انتشارات مرتبط : سروش

کتاب «روش های تربیت اخلاقی کاربردی در اسلام (با تاکید بر دوره نوجوانی و جوانی)» تالیف محسن حاجی بابائیان امیری از سوی انتشارات سروش برای چهارمین بار منتشر شد.

چهارشنبه 17 دی 1393

کتاب «روش های تربیت اخلاقی کاربردی در اسلام» مجموعه ای مشتمل بر مباحث اخلاقی و تربیتی است که غالب مضامین آن برگرفته از منبع وحی و کلام و سیره معصومین است که در دو بخش به نگارش در آمده تا علاقه مندان به موضوع اخلاق به خصوص اخلاق اسلامی برای شکوفایی فطری و ذاتی اخلاقی خود از آن استفاده کنند.
یکی از ویژگی های کتاب این است که موضوعات بحث شده در آن برای نوجوانان و جوانان بسیار مفید است. با توجه به حساسیتی که این دوره از زندگی انسان ها دارد نویسنده کتاب سعی کرده مباحثی را مطرح کند که به این قشر از جامعه نزدیک تر و نقش کاربردی برای آنان داشته باشد.
بخش نخست کتاب تربیت اخلاقی از نگاه پیشینیان و مکاتب مختلف را مورد نقد و بررسی قرار می دهد و در آن همچنین تربیت اخلاقی در منظر قرآن و روایات و بایدها و نبایدها در اخلاق توضیح داده می شود. در بخش دوم کتاب که شامل شش فصل مجزا است، روش های سازنده اخلاق، روش های بازسازی اخلاق، روش های تثبیت اخلاق، روش های کمکی در اخلاق، روش های جهت دهنده اخلاق و روش های بازدارنده در اخلاق مورد واکاوی قرار می گیرد. نویسنده در این فصل سعی کرده به طور کامل روش های مناسب برای دست یابی به اخلاق اسلامی و دینی را برای خوانندگان بازگو کند تا به واسطه آن بتوانند روش های درست تربیتی را برای نوجوانان و جوانان خود انتخاب کنند.
چاپ چهارم کتاب «روش های تربیت اخلاقی کاربردی در اسلام» در 310 صفحه و با قیمت 14هزار تومان توسط انتشارات سروش منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط