loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار پرفروش ترین کتاب سال 2014 در ایران: روابط نامشروع اولاند چگونه افشا شد؟

«برای این لحظه متشکرم» جنجالی ترین و پرفروش ترین کتاب سال 2014، در ایران منتشر شد.

شنبه 20 دی 1393

«برای این لحظه متشکرم» که با ترجمه «ابوالفضل الله دادی» و در نشر «به نگار» منتشر شده است، روایت «والری تریرویلُر» بانوی اول سابق فرانسه از زندگی مشترک با «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور این کشور است. تریرویلُر در این کتاب نحوه فاش شدن رابطه مخفیانه اولاند با ژولی گیه بازیگر فرانسوی و تبعات آن را شرح داده است.

علاوه بر این نویسنده به بیان پشت پرده ی رفتارهای دولتمردان فرانسوی و نیز سیاستمدارانی همچون باراک اوباما پرداخته است. داستان رابطه مخفیانه فرانسوا اولاند و گیه که انگیزه نویسنده برای نوشتن این کتاب جنجالی بوده است، بخش مهمی از کتاب را تشکیل می دهد.

بنابراین گزارش، در بخشی از این کتاب می خوانیم:
«حدود ساعت یازده شب، فرانسوا به من تلفن می کند و هیچ حرفی در مورد ضیافت شامی که ژولی گیه در آن حضور داشته است نمی زند. کمی بعد علت این پرده پوشی اش را می فهمم. مسلماً برایم عجیب است که چرا این موضوع را از من پنهان می کنند اما همچنان زنگ خطری برایم به صدا درنمی آید. یک ماه بعد، در نوامبر 2012، شایعه ها در مورد گیه شدت بیشتری می گیرد. در پاریس از وجود عکسی صحبت می شود که نشان دهنده ی ارتباط آن هاست. در این باره از فرانسوا می پرسم آیا بعد از ضیافت شام، خانم بازیگر را بدرقه کرده است؟ به من اطمینان می دهد که نه.»

«برای این لحظه متشکرم» در 285 صفحه و به قیمت 15 هزار تومان منتشر شده است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط