loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معنویت و انقلاب اسلامی

لوازم، ضرورتها، دستاوردها، عوامل سایش و افزایش از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله)

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 280

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، تبیین و تشریح معنویت و ابعاد آن از منظر رهبر معظّم انقلاب است. این اثر، با هدف شناخت بیش تر و بهتر دیدگاه های «حضرت آیت الله خامنه ای(مد)» از معنویت، لوازم، ضرورت ها، دستاوردها و عوامل سایش و افزایش آن گردآوری شده است.

کتاب، مشتمل بر چهارده فصل است که با توجّه به رهنمودها، پیام ها و سخنرانی های معظّم له در زمینه مذکور به صورت موضوعی عنوان بندی شده ا ند. از جمله موضوع های مورد توجّه در کتاب، می توان به این عناوین و موارد اشاره کرد: اهمیت و انواع معنویت، دستاوردهای معنویت؛ شناخت کانون های معنویت؛ جایگاه معنویت در نظام جمهوری اسلامی؛ تأثیر انقلاب اسلامی بر رویکرد مجدّد انسان ها به معنویت؛ نقش «حضرت امام خمینی(ره)» در اعتلای معنویت در جهان؛ راه های دستیابی به معنویت و افزایش آن؛ شناخت عوامل کاهش و سایش معنویت؛ ضرورت همبستگی و همگانی پیشرفت، عدالت و علم با معنویت؛ ارزش زنان در میدان معنویت؛ رابطه میان جوانان و معنویت و ارتباط میان دوری از معنویت و پروردگار با مشکلات و بدبختی های غرب.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما