loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر کشورهای اسلامی

2 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22991 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب با دو متغیر روبه رو هستیم؛ انقلاب اسلامی ایران به عنوان متغیر مستقل و کشورهای مسلمان، متغیر وابسته اند. دغدغه کتاب حاضر این است که تأثیرات متغیر مستقل را در متغیرهای وابسته شرح و اثبات کند. بر اساس مضامین این اثر، انقلاب اسلامی ایران به عنوان موضوعی علمی و پژوهشی با انگیزه های مختلف و از زوایای متفاوتی طی ربع قرن مورد بحث و بررسی قرار گرفته و حاصل آن به صورت انبوهی از کتاب ها و مقالات، چاپ و منتشر شده است. در این میان تحقیقات و کتاب های برون مرزی، سهم بسیار بیشتری از فعالیت های درون مرزی داشته اند.
این کتاب دارای طرح تحقیق، مقدمه، هفت فصل و جمع بندی است. از عناوین فصل های این نوشتار می توان به «انقلاب اسلامی و کشورهای عربی آسیا»، «انقلاب اسلامی و کشورهای عربی آفریقا»، «انقلاب اسلامی و کشورهای آفریقای سیاه» و «انقلاب اسلامی و کشورهای افغانستان و آسیای مرکزی» اشاره کرد. مباحث «انقلاب اسلامی و ترکیه»، «انقلاب اسلامی و کشورهای شبه قاره هند»، «انقلاب اسلامی و کشورهای جنوب شرقی آسیا» و «جمع بندی و نتیجه گیری» از دیگر عنوان های این کتاب به شمار می روند.

فصول هفت گانه ماهیتی جغرافیایی دارند. در واقع به لحاظ مشترکات جفرافیایی و فرهنگی، جهان اسلام به هفت منطقه تقسیم و مطابق منابع و مدارک گردآوری شده، بازتاب انقلاب اسلامی در هر حوزه مورد تجزیه و تحلیل واقع شده و استنتاج به عمل آمده است. در هر منطقه نیز با توجه به میزان مدارک، کشورهایی به طور خاص مورد بررسی واقع شده و تأثیر انقلاب اسلامی در آن جا مورد توجه قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما