loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه فرزندان خود را به خواندن ترغیب کنیم؟

ناشر سروش

نویسنده روی بلج فورد

مترجم سیروس حدوت | سید علی اکبر مرعشی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 203

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

خواندن برای کودکان چندان اهمیت دارد که سازمان ملل حق خواندن را جزو حقوق کودک به حساب آورده است. امّا خواندن هم، همچون هر فن و هنر دیگر، مهارتی است که اصول آن را باید آموخت و در ذهن ملکه کرد. کتاب حاضر این اصول و فنون مهارت خواندن را به مخاطب می آموزد و نیز می آموزاند که چگونه باید کودک را به خواندن ترغیب کنیم. این کتاب در دو بخش با عنوان های «خواندن در خانه» و «سرگرمی هایی برای تشویق کودک به خواندن» نگاشته شده است. عناوین فصول زیر مجموعه بخش اول عبارتند از: بلند خواندن، علائم پیشرفت، دستورالعمل خواندن، خرید کردن، در جاده ها، از سیر تا پیاز، روز بارانی، علاقه زیاد به تلویزیون، چهار فصل، گنج های محلی، خارج از خانه، هدیه خواندن، بازی های خانوادگی و نوشتن به اندازه خواندن با ارزش است.
آنچه در سرتاسر کتاب پیداست این است که مؤلف ترغیب کودکان را از راه انواع بازی ها ممکن می داند و با بازی، تخیّل و شناخت کودک را تقویت می کند و پویا می سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما