loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای ثبت نام و خرید بن کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب منتشر شد

ثبت نام برای بن کارت های دانشجویی نمایشگاه کتاب از 25 فروردین 1394 تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام بن کارت دانشجویی به آدرس www.tibf.ir صورت می گیرد.

سه‌شنبه 19 اسفند 1393

سایت نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دانشجویان متقاضی بن کارت های دانشجویی نمایشگاه کتاب را راهنمایی کرد.

بر اساس این گزارش، در این سایت آمده؛ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های گسترش کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور،  هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار دانشجویان عزیز قرار می دهد.

در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز این کارت با شرایط ذیل در اختیار دانشجویان قرار می گیرد:

بن کارت دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.
زمان ثبت نام از 25 فروردین 1394 تا قبل از برگزاری نمایشگاه و از طریق سامانه ثبت نام بن کارت دانشجویی به آدرس  www.tibf.ir است. زمان توزیع کارت از تاریخ 6 اردیبهشت 1394 تا پایان نمایشگاه است.
متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو (به صورت اینترنتی) برای دریافت بن کارت می بایست صرفاً به شعبه ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند.
مدارک لازم هنگام دریافت کارت عبارتند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی و شماره رهگیری ثبت نام در سامانه.
هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه ای کتاب است.
اعتبار موجود در کارت ها 600 هزار ریال است که 300 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معادل آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت اینترنتی پرداخت می شود.
یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. کارتهای ویژه خرید در نمایشگاه فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل نمایشگاه قابل استفاده است.

البته این سامانه اکنون در حال آماده سازی است و تنها اطلاع رسانی انجام می دهد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط