loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «داعش از کاشت تا برداشت» برای بار سوم به چاپخانه رفت

انتشارات مرتبط : شهید کاظمی | مجد اسلام

نویسندگان مرتبط : سید مهدی نورانی

چاپ سوم کتاب «داعش از کاشت تا برداشت» تألیف «سیدمهدی نورانی» به زودی به چاپ می رسد.

دوشنبه 25 اسفند 1393

مؤسسه سرلشکر احمد کاظمی کتاب «داعش از کاشت تا برداشت» تألیف «سیدمهدی نورانی» را برای چاپ سوم راهی چاپخانه کرد.

این کتاب دربردارنده چهار فصل با عنوان «شناخت تفکر سلفی (تکفیری - جهادی)»، «آشنایی با سازمان تروریستی داعش»، «حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای داعش» و «راهکارهای مقابله با داعش و اهداف آمریکا»، است.

در پشت جلد کتاب «داعش از کاشت تا برداشت»، می خوانیم: فرقه هایی همچون وهابیت و جنبش هایی همانند اخوان المسلمین و گروه هایی چون طالبان، القاعده و داعش، همه و همه از رحم روش فکری سلفی بیرون آمده است.

اندیشه سلفی گری و گسترش آن از دهه های گذشته آغاز شده و در حال حاضر به اوج خود در جهان اسلام و مخصوصاً در منطقه خلی فارس و خاورمیانه رسیده است. این امر بدعتی از دوره معاصر نیست، بلکه برآمده از فعالیت های سیاسی، اجتماعی و مذهبی سلفی ها در دوره های گذشته است.

«سیدمهدی نورانی» نویسنده کتاب «داعش از کاشت تا برداشت»، در مقدمه این کتاب نوشته است: متأسفانه عملکرد بخش قابل توجهی از علمای اهل سنت در نقد تکفیری ها و اعلام برائت از آنان، چندان قابل اعتناء نبوده و نتوانسته اند آنطور که باید و شاید، در برابر این افراد بایستند، افرادی که به نام دین، سر از تن خلق جدا می کنند و در جای جای سرزمین اسلامی، دست به عملیات انتحاری می زنند و یک کشتار داخلی در جهان اسلام را رقم زده اند و نهایتاً چهره ای «تروریستی» از اسلام در جهان عرضه می دارند.

بنابراین ضرورت مطالعه و بررسی تفکر سلفی (جهادی - تکفیری) به ظاهر اصلاحی که هر روز با قالبی نو قد علم می کند و در راستای اجرای اهداف استعمارگران غربی قدم برمی دارد، ما را بر آن داشت تا با نگارش این کتاب خوانندگان عزیز را با تندروترین این گروها که در ابتدا با نام (جماعت توحید و جهاد) در عراق ظهور کرد و در نهایت با اعلام خلافت و تشکیل دولت اسلامی هم اکنون در دو کشور عراق و سوریه فعالیت می کند و بخش های وسیعی از این دو کشور را نیز تحت تصرف خود دارد و در رسانه ها به نام «داعش» (دولت اسلامی عراق و شام) معروف است، آشنا نماییم.

بر اساس این گزارش، مؤسسه شهید حاج احمد کاظمی کتاب «داعش از کاشت تا برداشت» را به زودی در 188 صفحه و با قیمت 6000 تومان برای بار سوم تجدید چاپ و روانه بازار نشر می کند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط