loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«امدادگران» تازه ترین مجموعه «روایت فتح» منتشر می شود

انتشارات مرتبط : روایت فتح

مدیر روابط عمومی انتشارات «روایت فتح» گفت: انتشارات روایت فتح برای جدیدترین مجموعه خود عنوان «امدادگران» را برگزیده و در آن خاطرات امدادگران دفاع مقدس را منتشر خواهد کرد.

یکشنبه 30 فروردین 1394

فریناز ربیعی مدیر روابط عمومی انتشارات روایت فتح در گفت وگویی از انتشارا مجموعه جدیدی از سوی این انتشارات خبر داد و گفت: با توجه به اینکه انتشارات روایت فتح تا کنون به انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در قالب های گوناگون مبادرت کرده در نظر است مجموعه جدید از این انتشارات را راهی بازار کتاب کنیم.

وی افزود: انتشارات «روایت فتح» تا به امروز 11 مجموعه از خاطرات رزمندگان را با ادبیات های مختلف منتشر کرده که از این بین می توان به مجموعه هایی چون «نیمه پنهان ماه»، «اینک شوکران»، «آسمان»، «مادران» و .... اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی این انتشارات گفت: آخرین عنوان از این مجموعه نیز با عنوان «جانبازان» به تازگی راهی بازار کتاب شده که با استقبال و بازخورد مثبت مخاطبان روبرو شد. در دومین شماره این مجموعه سراغ جانباز حمید صالحی رفته ایم که تحقیقات آن تمام شده اما مرحله نگارش آن هنوز شروع نشده است.

ربیعی گفت: انتشارات روایت فتح برای جدیدترین مجموعه خود عنوان «امدادگران» را برگزیده و در آن خاطرات امدادگران  از دفاع مقدس را منتشر خواهد کرد.

او اضافه کرد: در اولین شماره این مجموعه سراغ یک امدادگر زن رفته ایم که در همین بیمارستان های تهران به جانبازان شیمیایی امدادرسانی می کرده است و این مجموعه جدیدی از سری مجموعه خاطرات شهدا، جانبازان، خاطراتی از همسران و مادران شهدا است.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط